Hulp nodig?
Met onze Ondersteuningsassistent kun je snel antwoorden krijgen of contact opnemen met ons team.
OPEN ONDERSTEUNINGMet onze Ondersteuningsassistent kun je snel antwoorden krijgen of contact opnemen met ons team.
OPEN ONDERSTEUNINGe-Rewards is een marktonderzoekspanel gespecialiseerd in betaalde online enquêtes. Onze leden kiezen ervoor om deel te nemen aan enquêtes, punten te verdienen en deze in te wisselen voor een fantastische selectie beloningen.
Als lid krijg je toegang tot enquêtes via je persoonlijke dashboard en ontvang je regelmatig uitnodigingen voor enquêtes per e-mail.
Voor elke enquête die je voltooit ontvang je punten. Wanneer je voldoende punten hebt verdiend, kun je deze inwisselen voor beloningen van topmerken. Voor een enquête ontvang je doorgaans tussen 300 en 500 punten.
Om een enquête te starten, klik je gewoon op de koppeling in je e-mail of op een enquêtetegel op je dashboard.
e-Rewards is een community waaraan je alleen op uitnodiging kunt deelnemen. Je kunt alleen deelnemer worden als je een e-mailuitnodiging ontvangt van een van onze geselecteerde partners.
Ja. Deze community is alleen beschikbaar voor mensen die op dit moment in Australië wonen.
De minimumleeftijd om deel te nemen is 18 jaar. Helaas is dit een wettelijke vereiste en dus kunnen we geen leden onder deze grens toelaten.
Nee. Deelname is geheel gratis en je kunt je account op elk moment opheffen. We belonen je voor het invullen van enquêtes en sturen je alleen e-mails als we een enquête voor je hebben.
Nee. We staan slechts één account per persoon en maximaal twee accounts per huishouden toe. Leden van hetzelfde huishouden moeten elk een eigen account hebben en zich registreren met afzonderlijke e-mailadressen.
Als je problemen ondervindt met aanmelden, kun je contact met ons opnemen door hier te klikken. Er wordt dan een ondersteuningswidget geopend. Scroll naar de onderkant van de widget, klik op 'Neem contact met ons op' en vul de volgende gegevens in op het formulier:
- je volledige naam;
- je e-mailadres;
- de foutmelding die je ontvangt als wanneer je probeert je aan te melden; en
- je volledige woonadres.
Vergeet niet: we staan slechts maar 1 e-Rewards-account per persoon en 2 per huishouden toe.
Controleer bij het aanmelden voor dat:
- je e-mailadres de juiste indeling heeft (voorbeeld@gmail.com);
- je niet eerder bent aangemeld met dit e-mailadres;
- je een IP-adres hebt dat bij je regio hoort.
Als je nog steeds problemen ondervindt, verzoeken we je contact met ons op te nemen.
Als je lid wordt van e-Rewards, ontvang je binnen 24 uur een activeringsmail op het door jou opgegeven adres. Vergeet niet in je spamfolder te kijken.
Als je e-mail na 24 uur nog niet is aangekomen, kun je deze opnieuw laten verzenden versturen door in te loggen op je e-Rewards-account en naar je ledendashboard te gaan.
Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen nadat deze opnieuw is verzonden? Misschien is hij geblokkeerd door je e-mailprovider.
In dat geval kun je contact opnemen en vragen om je e-mailadres bij te werken. In dat geval moet je ons je geboortedatum en een nieuw e-mailadres verstrekken.
Als je een vraag hebt of een probleem wilt melden, kun je contact opnemen door hier te klikken. Er wordt dan een ondersteuningswidget geopend. Scroll naar de onderkant van de widget, klik op 'Neem contact met ons op' en vul het formulier in.
Wanneer je contact met ons opneemt, verzoeken we je zoveel mogelijk informatie te verstrekken over je vraag. Hoe meer je ons vertelt, des te sneller kunnen we je probleem oplossen.
Ja, je kunt je account op elk moment verwijderen. Je hoeft hiervoor alleen maar in te loggen, op het vervolgkeuzemenu 'Account' te klikken, 'Je gegevens' te selecteren en vervolgens naar 'Account verwijderen' te gaan. Daar heb je de mogelijkheid om e-Rewards te verlaten.
Log in en klik op het vervolgkeuzemenu 'Account'. Daar kun je je gegevens, enquêtegeschiedenis, beloningsgeschiedenis, en andere gegevens bekijken.
Dat hangt ervan af wat je wilt bijwerken.
Als je je woonadres of wachtwoord wilt wijzigen, log je gewoon in, klik je op het vervolgkeuzemenu 'Account' en selecteer je 'Je gegevens'.
Als je het e-mailadres wilt bijwerken dat aan je account is gekoppeld, moet je contact opnemen. Dit is zo omdat je e-mailadres de belangrijkste inlogreferentie is voor je account.
Maak je geen zorgen. Je kunt je wachtwoord gemakkelijk opnieuw instellen. Klik om te beginnen hier en volg de eenvoudige instructies op.
Je kunt je wachtwoord wijzigen door in te loggen, op het vervolgkeuzemenu 'Account' te klikken en 'Je gegevens' te selecteren. Je komt dan in het gedeelte 'Gebruikersgegevens' waar je de mogelijkheid hebt om je wachtwoord bij te werken.
Als gerenommeerd leverancier van kwalitatief marktonderzoek nemen we de kwaliteit van onze gegevens zeer serieus.
Als we twijfels hebben over het account van een lid, kunnen we de toegang tot e-Rewards tijdelijk opschorten totdat we de zaak hebben onderzocht.
We kunnen dubieuze accounts om de volgende redenen opschorten:
- Een lid heeft meerdere accounts of wordt in verband gebracht met een ander opgeschort account;
- Een lid heeft enquêtes wel heel erg snel beantwoord;
- Een lid heeft meer dan 2 accounts per huishouden;
- Een lid verstrekt informatie die niet overeenkomt met het e-Rewards-profiel;
- Het e-mailadres van een lid is ongeldig of kan niet worden gebruikt voor ontvangst van enquêtes;
- Een lid probeert meer dan 1 enquête tegelijk in te vullen.
We kunnen ook actie ondernemen als we redenen hebben om aan te nemen dat je account op enigerlei wijze schadelijk is voor onze status als aanbieder van marktonderzoek.
Als we twijfels hebben over de activiteiten van leden, kunnen hun toegang tot e-Rewards opschorten totdat we de zaak hebben onderzocht.
Als je denkt dat je account per vergissing is opgeschort, kun je hier contact opnemen met ons team van Ledenondersteuning.
Heb je al gesproken met ons team van Ledenondersteuning? Wacht het even af. Ons fraudeteam gaat onderzoeken waarom je account is gemarkeerd. We nemen zo snel mogelijk contact met je op met meer informatie.
Log in, klik op het vervolgkeuzemenu 'Account', selecteer 'Je gegevens' en ga dan naar 'Account verwijderen'. Vertel waarom je ons wilt verlaten en klik vervolgens op 'Lidmaatschap opzeggen'.
Let op: alle openstaande punten in je account vervallen.
Je kunt wijzigingen in je gegevens aanvragen door contact op te nemen met Ledenondersteuning. Klik hier om de ondersteuningswidget te openen.
Scroll naar de onderkant van de widget, klik op 'Neem contact met ons op' en vul het formulier in met zoveel mogelijk informatie.
De beste manier om het aantal enquêtes dat je ontvangt te maximaliseren is je profiel aanvullen. Hoe meer we over je weten, des te meer enquêtes kunnen we je toesturen.
Worden je nog steeds geen enquêtes aangeboden? Neem contact op met Ledenondersteuning. Zij helpen je graag verder.
Let op: als je een koppeling naar een enquête volgt en niet naar de enquête wordt geleid, betekent dit dat de enquête verlopen of vol is. Onze excuses voor het ongemak.
Onze enquêtes variëren in lengte, maar nemen doorgaans 8-35 minuten in beslag. Hoe langer de enquête, des te meer punten krijg je voor het invullen ervan. Je kunt een schatting zien van hoeveel tijd nodig is om een enquête in te vullen en hoeveel punten worden aangeboden door de enquêtetegel te bekijken.
We doen ons best om enquêtes te vinden die perfect bij je passen.
Daarom moeten we, voordat je aan een enquête begint, bevestigen dat je leeftijd, geslacht en locatie bij de enquête passen.
Het kan ook gebeuren dat je enquête al is afgesloten voordat je de kans kreeg om eraan te beginnen. Elke enquête is bedoeld voor een bepaald aantal deelnemers, en zodra dit aantal is bereikt, wordt de enquête automatisch beëindigd.
Als je een enquête niet kunt invullen omdat deze is gesloten, worden je antwoorden niet gebruikt of gedeeld voor marktonderzoek.
Als je minder enquêtes wilt zien waarvoor je niet in aanmerking komt, raden we je aan je profiel aan te vullen.
We hebben je persoonsgegevens (leeftijd, geslacht, beroep, enz.) nodig om 3 redenen:
- om een nauwkeurig beeld van onze leden te hebben;
- om er zeker van te zijn dat je behoort tot de beoogde demografische doelgroep van de activiteit; en
- om de beste enquêtes voor jouw interesses te vinden.
We delen persoonsgegevens nooit met anderen, zelfs niet met de mensen die onze enquêtes maken. Daarom kan het zijn dat je bij het invullen van een enquête informatie die je al eerder hebt gegeven opnieuw moet invoeren.
Hoewel we beseffen dat het opnieuw invoeren van deze informatie enig ongemak oplevert, helpt dit ervoor te zorgen dat onze gegevens kloppen.
Al onze enquêtes hebben deadlines en een maximum aantal deelnemers.
De meeste enquêtes blijven een paar dagen open, maar als het quotum eerder wordt bereikt, wordt de enquête automatisch gesloten.
Om je de best mogelijke kans te geven om enquêtes te voltooien, proberen we het aantal uitnodigingen voor elke enquête te beperken.
Het kan zijn dat je e-mailprovider onze uitnodigingen voor enquêtes tegenhoudt. Vergeet niet in de map met ongewenste berichten te kijken en vergewis je ervan dat e-Rewards niet wordt geblokkeerd.
Als je antivirussoftware op je apparaat hebt geïnstalleerd, kun je ook daar je instellingen voor inkomende e-mail controleren.
We raden je aan om een persoonlijk e-mailadres te gebruiken en niet een dat is verbonden aan je werk of opleiding.
Vergeet niet dat je alle aangeboden enquêtes ook op je dashboard kunt vinden nadat je bent ingelogd.
Ondervind je nog steeds problemen bij het ontvangen van uitnodigingen voor enquêtes? Neem contact op met Ledenondersteuning. Zij zullen het voor je onderzoeken. Klik hier om de ondersteuningswidget te openen, scroll omlaag, klik op 'Neem contact met ons op' en vul het formulier in. Een lid van het team neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Helaas kun je geen enquêtes invullen of beloningen verzilveren buiten het land waarin je bent geregistreerd. Probeer geen toegang te krijgen tot je account wanneer je in een ander land bent.
Verhuis je voor langere tijd naar het buitenland? Neem dan hier contact op met ons team van Ledenondersteuning. Dan onderzoeken we of we een nieuw account voor je kunnen aanmaken. Met de bovenstaande koppeling kun je de ondersteuningswidget openen. Scroll naar de onderkant van de widget, klik op 'Neem contact met ons op' en vul het formulier in met zoveel mogelijk informatie.
Bedrijven, makers van producten en anderen willen een beter inzicht krijgen in de mensen die gebruikmaken van hun diensten. Activiteiten zoals enquêtes geven hen een beeld van wat je werkelijk denkt.
Het is eigenlijk heel simpel. Hoe beter ze hun klanten kennen, des te gemakkelijker is het voor hen om hun producten en diensten te verbeteren.
Al onze enquêtes hebben een deadline en een maximum aantal deelnemers.
Als je een bericht 'quota vol' ziet, betekent dit dat de limiet van het aantal deelnemers voor je enquête al is bereikt. Onze excuses voor het ongemak.
De duur van enquêtes in onze uitnodigingen is slechts een schatting. Deze is gebaseerd op de gemiddelde tijd die nodig was om de enquête te voltooien tijdens het testen.
Houd er ook rekening mee dat voor het begin van de eigenlijke enquête kwalificerende vragen worden gesteld om te kijken of je behoort tot de doelgroep van de enquête. Deze kwalificatiestap is niet inbegrepen in de geschatte lengte van de enquête, wat zou kunnen verklaren waarom enquêtes langer lijken dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak.
Als je een beloning wilt verzilveren, log je in en ga je naar de pagina 'Beloningen'. Daar zie je alle beschikbare beloningen en hoeveel punten je ervoor moet inwisselen. Selecteer je beloningen en volg de stappen om je punten in te wisselen. Digitale beloningen ontvang je binnen 24 uur per e-mail.
Als je je saldo wilt bekijken, hoef je alleen maar in te loggen. Je huidige saldo wordt vermeld bovenaan je dashboard.
Als het goed is, ontvang je de digitale beloning binnen 24 uur na het inwisselen van je punten per e-mail. Vergeet niet in de map met ongewenste berichten te kijken.
Als je de beloningsmail niet hebt ontvangen, kun je deze opnieuw laten verzenden vanuit je account.
Log in, klik op het vervolgkeuzemenu 'Account' en selecteer 'Beloningsgeschiedenis'. Hier vind je een lijst van je ingewisselde beloningen, inclusief datum, beschrijving, transactie-ID, aantal punten en de status van elke beloningstransactie. Zoek de beloning die je opnieuw wilt verzenden en klik op 'eCode opnieuw verzenden' in de kolom 'Beschrijving'.
Zie geen koppeling voor opnieuw verzenden? Neem contact met ons op onder vermelding van de transactie-ID.
Telkens als je een enquête invult, verdien je punten.
Voordat je een enquête selecteert, kun zien hoeveel punten worden aangeboden door de enquêtetegel te bekijken. Zodra je een enquête kiest, worden enkele 'kwalificatievragen' gesteld om te kijken of je behoort tot de doelgroep die wordt onderzocht. Als dat het geval is, word je naar de eigenlijke enquête geleid. Beantwoord elke vraag volledig om de enquête te doorlopen en te voltooien.
Je punten worden automatisch op je account bijgeschreven nadat je de enquête hebt voltooid. Punten voor bepaalde activiteiten (zoals voor dagboekstudies en focusgroepen) kunnen tot 6 weken op zich laten wachten.
Onthoud: als je niet eerlijk bent, krijg je mogelijk geen punten voor de enquête.
Zodra je klaar bent met de enquête, worden je punten als het goed is meteen op je account bijgeschreven.
De enige uitzondering hierop is bij complexere onderzoeken, zoals productdagboeken en focusgroepen. In deze gevallen kan het tot 6 weken duren voordat je punten worden bijgeschreven.
Nee. Zolang je een actief lid van onze community blijft, kun je de punten altijd blijven gebruiken.
Als je echter je account verwijdert, verlies je alle openstaande punten in je saldo.
Zie onze Algemene voorwaarden voor meer informatie.
Het spijt ons dat je problemen hebt ondervonden met je beloning.
Hier is een lijst van gangbare problemen die gevolgen kunnen hebben voor het inwisselen van punten.
- Je kunt alleen punten inwisselen in het land waar je je hebt geregistreerd.
- Gebruik geen openbare computers of wifiverbindingen.
Andere dingen die je kunt proberen:
- de cache van je browser leegmaken;
- de nieuwste versie van Adobe Flash Player en JavaScript installeren in je browser;
- controleren of de tijdzone van je computer overeenkomt met je huidige locatie;
- cookies inschakelen en cookies van derden toestaan. Meer informatie hierover vind je hier (Cookies inschakelen in je webbrowser) en hier (Cookies inschakelen);
- een ander apparaat gebruiken.
Als je problemen blijft ondervinden, kun je het na 24 uur nog eens proberen of contact met ons opnemen.
Aangezien digitale beloningen onmiddellijk worden verzonden, kunnen we deze helaas niet annuleren nadat ze zijn verzilverd. Het ruilen van beloningen is ook niet toegestaan. Wij bieden je onze verontschuldigingen aan voor het ongemak.
De veiligheid van jouw gegevens staat bij e-Rewards op de eerste plaats.
Alle gegevens die je verstrekt worden uitsluitend gebruikt voor onderzoeksdoeleinden en blijven volledig anoniem.
We delen je gegevens nooit met derden zonder je uitdrukkelijke toestemming.
Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
Om je account te beschermen, vragen we je elke inwisseling te bevestigen via je telefoonnummer.
Voer bij het inwisselen je mobiele telefoonnummer in. Dan sturen we je een unieke code van 6 cijfers. Voer de code in wanneer je daarom wordt gevraagd om te bevestigen dat jij het bent om de verzilvering te voltooien.
Heb je geen mobiel? Maak je geen zorgen, je kunt je account ook bevestigen via je vaste lijn.
Let op: als je meerdere beloningen verzilvert binnen 7 dagen, kan je worden gevraagd om elke transactie te bevestigen.
Mobiele verificatie helpt ons je account te beschermen.
Het is een belangrijke extra stap om er zeker van te zijn dat de verzilveringsaanvragen van jou afkomstig zijn.
We gebruiken je telefoonnummer alleen om extra beveiliging te kunnen bieden. We gebruiken je nummer nooit voor marketingdoeleinden en we delen het niet met derden.
Als je het telefoonnummer dat wordt gebruikt om je verzilveringstransacties te bevestigen wilt wijzigen, moet je contact opnemen met ons team van Ledenondersteuning.
Neem contact met ons op. We helpen je graag verder.
Het spijt ons te horen dat je problemen ondervindt. Controleer het volgende voordat je het opnieuw probeert:
- je hebt je nummer correct ingevoerd;
- je nummer is uniek en geldig;
- je telefoon is in staat om sms- of gesproken berichten te ontvangen.
Er treden nog steeds problemen op? Neem contact met ons op en vertel ons welk nummer je probeert te gebruiken. Wij doen dan nader onderzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Bij e-Rewards worden al je persoonsgegevens, inclusief je e-mailadres, vertrouwelijk behandeld en beschermd.
We gebruiken je persoonsgegevens nooit gebruiken voor marketingdoeleinden zonder je uitdrukkelijke toestemming.
Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
Doorgaans ontvang je een melding over het beveiligingscertificaat om een van de volgende drie redenen:
- de datum/tijd op je apparaat is onjuist;
- het beveiligingscertificaat is verlopen;
- de website is niet beveiligd.
Als je een melding over het beveiligingscertificaat van onze site ziet, moet je eerst controleren of de datum en tijd op je apparaat correct zijn ingesteld.
Je kunt ook proberen je browsergeschiedenis te wissen en je browser opnieuw op te starten.
Als je de melding blijft zien, moet je ons beveiligingscertificaat accepteren/installeren. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
Als het probleem zich blijft voordoen, kun je contact op met ons opnemen.
Bij e-Rewards weten we dat je privacy en veiligheid belangrijk zijn.
Alle informatie die je met ons deelt, blijft volledig anoniem en wordt uitsluitend gebruikt voor marktonderzoek. We delen je gegevens nooit met derden zonder je uitdrukkelijke instemming.
Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
We werken samen met een beveiligd systeem met de naam Veriff om de persoonsgegevens en beloningen van onze leden te beschermen.
Veriff wordt gebruikt en vertrouwd door honderden bedrijven wereldwijd, waaronder Visa, Trustpilot, Bolt en Amazon Web Services (om er maar een paar te noemen).
Met Veriff kunnen we controleren dat onze leden echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn, om zodoende ongeautoriseerde toegang tot hun account en gevoelige informatie te voorkomen.
De informatie die je aan Veriff verstrekt, wordt uitsluitend gebruikt voor verificatiedoeleinden. De gegevens worden versleuteld opgeslagen in hun systeem, dat is gecertificeerd volgens SOC 2 Type 2. Dit betekent dat je gegevens privé, veilig en vertrouwelijk blijven.
Lees voor meer informatie hier het privacybeleid van Veriff.