De ins en outs van marktonderzoek
Virtuele megafoon
Hier geven we je een overzicht van alles wat met marktonderzoek te maken heeft, om je een beeld te geven wat jij kunt bereiken door je gewaardeerde meningen te delen.
Je kunt e-Rewards zien als een virtuele megafoon, die ervoor zorgt dat jouw belangrijke gedachten worden gehoord door topmerken van over de hele wereld.
Als een tussenpersoon
Om te beginnen moeten we uitleggen wie e-Rewards is in relatie tot marktonderzoek.
e-Rewards fungeert als het ware als een tussenpersoon tussen jou en 's werelds grootste merken. Onze klanten zijn merken en bedrijven die willen onderzoeken wat consumenten denken.
Wat mensen denken
Stel: MERK A wil weten wat mensen vinden van een nieuwe smaak frisdrank. Ze stellen een enquête samen om meningen van mensen te verzamelen.
Vervolgens benadert MERK A ons, e-Rewards, om contact te maken met consumenten voor feedback over de nieuwe smaak.
Belangrijke inzichten
Zodra er voldoende reacties op de enquête zijn verzameld, geven we de belangrijkste inzichten terug aan MERK A, zodat ze belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen.
Dus zoals je ziet, wordt jouw stem echt gehoord bij e-Rewards. En dan komt nu de allesbepalende vraag: maak je daar gebruik van?